Thursday, October 20, 2011

apa ke jadahnya.....

esok nak kena minum air gula...apa kejadahnya aku xtdo lg pepagi ni?
aduh...ttba tbangun n xleh tdo balik.
simptom gatal2 bila pegnan mai dah...

tp...ini entry is not about dat.
al-kisah hari ni 'my blood go upstairs"....kerana?
kerana merelief kelas cikgu yg ada di sekolah.bukanlah dia tu sibuk buat keje2 admin dia tuh yg xsiap2.pegang headcount panitia bi pon dah bebulan xpulang2.ntah dah hilang apa...
nak tau x dia buat apa?


DIA BUAT KOLAM!

gosh!

sebaik aku masuk kelas n tau kena relief kelas dia kerana dia nak siapkan kolam...rasa nak keluar je carik dia kat kolam tuh.tp aku tau dah jawab GB kalo cikgu pompuan kat sekolah tu make a scene ngan cikgu laki.

"KALO CIKGU BERKIRA NGAN SAYA....SAYA PON AKAN BERKIRA DGN CIKGU"

maka...cemerlanglah guru2 lelaki yg membanting tulang 4 kerat di kolam.bkn kerana perfomance mereka di kelas.

haih...sedih.SY RINDU KESUNGGUHAN KERJA GURU2 KG TENGAH.
kalo nak cemerlang sgt..bkn dgn cara suck up ur boss like that la.work ur heart out.come n finish la ur kolam on weekend, tgk rajin x rajin!



No comments: