Saturday, July 04, 2009

naper x balik?

since yesterday...suma oang keep asking me dis.
baba siap marah naper xikut kamal pegi kl.since my mother in law is in kl so baba ingat kamal is going there to pay a visit to his mother...sbnanyer tidak!
kamal is in kl rite now spending some quality(he said dat ok) time with his fren.
n i did not bother to tag along since dier insist...aku xpyh ikut.sa2...sbb budget xder nak pg naik keta.kao naik bas pon...nanti balik kena balik naik bas yg berlainan.pg pon kena pg naik bas yg berlainan.leceh....dan dier xsuka benda yg leceh.
i don mind....up till yeterday i was not.when everyone start asking naper aku xblik...aku mula stress n mula rasa rindu yg teramat sgt pd suami saya.

mmg susah suami isteri tingal berjauhan ni...i donno how kwn2 yg lain boleh stand tp aku dah mula rasa penat n menyampah.maybe sbb mak aku asik tanya nape aku jer yang balik muar n kamal xbalik sgmt?haih....naper mak xnak paham yg muar tu rumahtangga kami.sgmt....rumah mak n baba.sayer kena pulang ke pangkuan suami.yes...mmg kdg2 balik kg.n kemal ader balik kan bulan lepas, mak?mak rindu kat menantu mak ye?nanti minggu depan kamal balik lg eh...

2 comments:

ummiyana said...

hehe izan nak xnak kenala stand jugak spp TERPAKSA kan..huhu memang susah dan BANYAKKK sgt cabaran bila suami istri berjauhan kan..

ezarn said...

sayer penat yana...ader jer.tgh nak sesuaikan diri ngan pasangan ni bknla masa yg seswai tuk berjauhan...