Wednesday, October 13, 2010

kenangan - history!

kadang2 saya slalu teringat apa yg saya buat dulu-dulu.

i mean...zaman remaja yg dipenuhi kesilapan yang boleh menggelapkan hati.

menyatakan sayang xkena tempat

alhamdulillah...Allah temukan dgn jodoh yg mampu membahagiakan saya tp kdg2 saya masih ingat dia.ader satu rasa dalam hati yang akan buat saya ingat kesilapan bodoh yg saya buat kerana percaya dier suka saya kerana saya padahal dier juga hanya mementingkan yg zahir.

saya bukan benci dia tp ralat.

yer...ralat sbb saya tau dr awal semua ini akan blaku tp masih ttp nak teruskan.

bodoh kan?!

skrag...ttp masih xleh lupa dia walo hati berbunga bahagia bersama jodoh Allah n pengikat kasih kami

2 comments:

AnneRaini said...

choiii...he was the worst thing that ever came in your life..f##k him!

ezarn said...

this is not HIM...YG TU MMG DAH lama lupa.ni lg sorang.huhu

tp xpyh ingatlah kan.