Wednesday, March 11, 2009

berani mati

yesterday lepas sekolah, me n baba went straight to ipoh.
well...d actual plan was just putraya tp baba insist to pick up nani back n so...we reacher home at 3.30 dis morning.sesampai jer rumah...i got out of d car n went straight to my room n zzzzzzzzz.sesungguhnya..mmgla xcukup kan.fortunately i have only half hour class on d morning n d rest will be after recess.straight sampai 2.30 including SBT class.

while i was doing a deep thinking n deeply staring at my RPH book on what shud i teach today....GPK 1 yg aku xbaper nak suka tu pon masuk sambil mmbawa buku ganti.dier nak beri aku satu kelas n i was like...*%$#@ . dgn mata mengantuk, aku mengangguk.aku xkisah sgt pasal mengantuk tuh sbb i know once im in class, hilang la mengantuk haku.eh...pn GPK tau plak i was cursing her n my sleepy headness(ader eh perkataan tuh?)...dier kater
-xpyhla izan...awak penuh plak lepas rehat yer.mesti penatkan?xckp masa rehat plak.-
dia xtau aku ke ipoh yer smlm.tima kasih cikgu.

so, i glanced at my watch and remembered i need to settle some matters regarding english carnival tomorrow.pn GPK memanggil sayer semula utk mencarik guru2 yg "bertuah".sambil bergurau...ah, kena jugak gantikan ibrahim yer(ibrahim tu en.par- dier balik kg cuci rumah sbb banjir).mana lg penat?duduk d kelas n berbual n budak ker berjalan serata sekolah mencari guru to inform them pasal jadual ganti tuh?

so...my class went well today.
budak tahun satu spelled T O I L E T and say TANDAS!hehe...xsalahkan.mereka nampak bersemangat hari ni.thanx nak!
aku masih mengantuk tp xdpt nak tdo sbb balik td terus mkn...ingat nak tunggu mknn dlm perut reda ckt, ttba dah kol lima.ha...mana sempat nak tdo.kang xbgn plak nak tgk assalamualaikum cinta.smlm dah tlepas dah...

No comments: