Saturday, March 07, 2009

i lost my momentum in teaching...lama sgt cuti.
dobserve oleh GPK HEM baru yg cool giler...komen yg membina tp aku xsuka giler ngan GPK 1 aku yg judgemental tuh.dier sndr xpandai buat kejer dier as GPK - tp cbuk nak carik salah oang lain.yer...mmg aku ni xpandai buat abm tp at least aku xberpura2 menggunakan abm bila d'observe.not like u yg cbuk nak buat carta segala bila d'observe okeh!

n one more thing...TLG JGN MENTION LG AYAT - izan, oang bsusah pyh ni sbb kes ko, pg carik kak ram n mintak minit mesyuarat.ko kena tolong ni.cepat (ducapkan bila nampak aku balik dr kelas selepas 3 jam berturut2 kelas n baru duduk seminit)...aku tau aku xsalah n sangat yakin aku xsalah.bentila menekan aku dengan mengatakan korang bersusah payah ok!bentila buat2 muka tertekan tiap kali bapak budak tu gertak ko.dah hampir 6 bulan.oang tuh xder kejer.mana dier nak dpt duit menyaman sekolah pdhal anak dier ligat jer blari ke sana ke mari.

ok...itu part yg xbaper nak best dsekolah.

yg best?xder la sgt...life is still mono.aku dtg kejer dah mula lambat skit skang.dulu 640 dah sampai sek but dis week tiap2 hari sampai kol 7.n aku agak kelam kabut ah skit sbb all week aku ader kelas kol 720.kdg2 cam xsempat la skit kan....balik plak slalu sampai umah kol 4 atau paling lewat 5...minggu ni kol 3 sbb aku malas nak stay.aku bwk balik suma kejer n arini aku siapkan suma kejer2 admin yg xsudah2.

ader english carnival next week...best sbb sk kampong tgh uruskan mknn jer
n sbg ketua panitia sek,aku rasa gagal.aku xpandai aja dajah 1.aku tau depa bosan sbb aku juga bosan dgn cara aku mengajar.aku xpandai bercerita, xpandai menyanyi n budak kelas aku....XKENAL HURUF!!!MOST OF THEM XLEH MEMBACA...caner aku nak suh depa pdnkan gambo?kalo depa tau nak baca?camner aku nak aja depa tulis ayat..kalo depa xtau apa jadahnyer yg aku mengarut kat depan tuh!tlg aku weh....aku stress

3 comments:

Anonymous said...

wargh!!
tensi nye hidup macam ni izan!!!
aku pun tak suke GPK 1 aku...big POYO!! langsung takleh tolak ansur...

be~bored said...

gpk1 aku jugaaaa..big head..as if hes the GB.

izan.
stay calm.
i guess all of us are strugglin this hectic life..

dilla kamal said...

stop using negative words on yourself izan.you know youre better than that.kalo ko seniri dh ckp mcmtu kat diri seniri, apatah lagi org lain.darjah 1 senang je nak ajar.ko bagi diorang tulis alphabet with pictures of their fave cartoon.kat internet belambak gambar spongebob bleh bg diorang kale.soh diorang buat writing excercise tulis name characters from cite spongebob ke powerpuff girls ke ;p email me if you want to share anything.bleh tukar2 idea.malas nk tulis sini hehe