Thursday, February 26, 2009

kdg2 rasa nak putus asa dgn hidup...
bukanla nak kata kufur nikmat kan tp kecewa dgn diri sendiri bila hidup selama 25 tahun ni, aku xpernah capai apa yg aku nak
sesal pon dah xbaper nak berguna sgt la kan.
alhamdulillah...i have a job.kejer yg kebanyakan masanyer buat aku ttekan giler2 tp kdg2 cikgu2 sek tu la yg buat aku sedar tujuan hidup ni.tp...layak ker aku?y am i asking dis q?sbb i never do anything right.ader je salah..walopon kecik tp kalo dhimpun, menyesal seumur hidup.cthnyer...kejadian smlm, RALAT giler!!!hari ni...lg satu kejadian.selalunyer kejadian2 ni akan buat aku sedar yg aku ni gagal sbg individu.sentiasa nak kena ader oang yg buat checklist tuk aku.

Ya Allah, aku tau ini suma adalah cara kau tunjuk kasih sayang Mu.dan aku tau Engkau menguji aku krn aku mampu tp semakin lama aku mula terasa bodoh, aku mula terasa malang.maafkan aku Ya Allah..

Hari ni aku rasa xnak kawin.
sbb aku sedar aku masih xmampu buat keputusan sendiri.
walopon punca kebengagan aku terhadap diri sendiri hari ini kecil berbanding smlm, tp ia ttp membri kesan n impact yg mampu membunuh.
maaf mak...bkn sesajer jer nak buat keputusan sendiri tp tempah baju jer pon.i tot it was going to be ok.xtau plak bila dpt tuh nak jd sempit segala kan.mak nampak kecewa...mungkin sbb mak tau anak dier xkan jd mcm pengantin lain on their big day.

n aku betul2 rasa xnak kawin.

No comments: