Tuesday, March 24, 2009

satu guru....satu kajian tindakan

im feeling like a stud againbila kena buat kajian tindakan ni.mmg la nak buat simple jer...cikgu2 kat sek aku kater dier xkan ade masa nak baca suma.ko buat yg simple sudah la.pas2 tajuk kajian depa bombastik segala.huhu

aku xleh tdo mlm ni sbb aku ken abuat kajian tindakan yg aku dah anto tajuk tp xtau nak buat caner pon.tajuk yg aku bagi kat gpk tu pon aku dah lupa.so....aku buat jer tajuk baru.ok x?huhu..ntah paper plak tu aku merepek sampai 5 mukasurat.bimbang la pulak aku ni bila tgk oang lain punya cam tebal je siang td.baru proprosal beb...

rph juga blom disiapkan.kalo xtulih mlm ni kang dah tinggal 2 hari plak.malas nak back dated.mari bekerja sampai lebam!!!

2 comments:

be~bored said...

ezarn..aah..satu guru satu kajian..aku rs nk pecah otak pikir tajuk..adoyai..

ezarn said...

biha!ko buat tajuk apa?aku buat cincai jer biha.suma cikgu buat tajuk tahap bombastik.kaedah dot to do segala...rasa macam baru lepas buat assignment