Friday, September 12, 2008

OMG!

im losing my teeth!no!im soooo not ready to let it go...dramatic giler kan.sedramatic drama citer hantu yg sedang ditonton.

hari ni sempat buat kuih bahulu...well, just helping mk to fulfill her wishes.suma mak buat kuih tradisional.im waiting for my sis to come home then baru kitaong gerak gempur wat kuih2 oang2 muda nih.hehe...

nothing new in life...nak beli kad raya tuk anak murid pon kena mintak sponsor.I NEED MONEY!today, as i was teaching - alone - as always kalo masuk 1S...i made a silly announcement.heregoes..ESOK, SAPER YG BLEH EJAKAN SUNDAY SAMPAI SATURDAY PD TEACHER, DPT DUIT RAYA.
hei...suddenly i got reaction from the pupils.CIKGU NAK BAGI BAPER? as i was contemplating, i said 50 sen jer. n i heard replies...i repeat REPLIES YER!
ALA, 50 SEN JER.ha...i will not surrender to dis ind of kids eh. KALO AWK XNAK..CIKGU PON XNAK BAGI!HA...SAMBUNG SALIN!

n today, my pupils change my favret poem into javanese version!haha...haih.lotih botul.

well...dats my day today.dada....

No comments: